HTML

Statler & Waldorf - a kritikus páholy

Társadalom- és kultúrkritika, turizmus, városszeretés, valamint a nők és férfiak közötti egyenlőséget érintő témák. Egy blog Statler és Waldorf kritikai hozzáállásával, de korántsem a páholyból szemlélve a dolgokat.

Legutóbb ezt írtátok

Kulcsszavak

admont (1) ajánló (31) állat (1) alma mahler (1) altaussee (1) amerika (13) antsy pants (1) austen (1) ausztria (45) barcelona (4) bécs (68) berlin (3) betancourt (1) bhuttó (1) bicikli (5) biznisz (1) bkv (6) blog (6) bölcsőde (4) brandauer (1) brotherhood of man (1) brüsszel (1) budapest (25) bük (1) bulvár (3) bűn (2) burgenland (1) celine dion (1) cirkusz (1) civil kurazsi (4) civil kurázsi (24) collegium hungaricum (1) család (14) családtámogatás (7) csalogány (1) culturawien (1) david bowie (2) del ponte (1) demokrácia (1) díj (1) diszkrimináció (1) divat (1) dixie chicks (1) dizájn (3) donovan (1) döntéshozatal (5) ebh (1) egyház (2) élet gondolatébresztő közélet kritika megmondás tudomány vélemény (1) emberi jogok (4) emberkereskedelem (1) emma thompson (1) ensz (3) építészet (5) erőszak (21) étel ital (15) étterem (9) eu (3) európa (7) falk miksa (1) fats domino (1) fejlesztés (2) feminizmus (3) férfiak (14) film (23) foci (2) fogyatékos (6) fotó (6) franciaország (1) fürdő (2) gary oldman (1) gazdaság (8) gender mainstreaming (5) george harrison (1) gondolatébresztő (1) gosausee (1) gyerek (21) háború (2) hallmark (1) háztartás (3) heinz fischer (1) helyek (9) hobbi (1) holokauszt (3) humor (2) i. erzsébet (1) időjárás (1) india (3) internet (3) irán (1) irodalom (14) iszlám (1) isztambul (2) izland (2) jane birkin (1) japán (2) jeruzsálem (2) joan baez (1) john lennon (1) jugoszlávia (1) juno (1) kánaán (1) katie melua (1) kerekesszékes (8) kiállítás (18) kimya dawson (1) kína (1) koelbl (1) koestler (1) költözés (1) konferencia (5) könyv (12) korcsula (1) kórház (1) kőszeg (1) kosztolányi (2) középkor (1) közlekedés (17) kreatív (4) kritika (26) kt tunstall (1) kultúra (9) kvóta (10) lámpás (1) lapszemle (34) leonard cohen (1) lift (1) lmbt (12) (1) london (1) los angeles (2) lustig (1) luz casal (1) maci (1) márai (1) máv (3) megmondás (1) menekült (1) mese (2) műgyűjtők éjszakája (1) munka (6) napló (1) németország (2) nemi erőszak (3) nemzetkép (1) népesedéspolitika (2) nina simone (1) (31) nők (91) norvégia (1) nyelv (3) oecd (1) oktatás (4) padova (1) pakisztán (1) pápa (1) párizs (4) paul mccartney (1) pécs (1) persepolis (1) pink floyd (1) plassnik (1) polcz alaine (1) politika (30) pozsony (1) programok (1) prostitúció (6) pürgg (1) pusa (1) rasszizmus (1) regisztrált élettársi kapcsolat (1) reklám (12) remíz (1) roma (1) ruszt (1) salzburg (2) san diego (2) schwartzer (1) skansen (1) something (1) sport (4) stockholm (4) svájc (6) svédország (8) swarowski (1) szabadság (1) szexizmus (6) szexuális felvilágosítás (1) színház (4) szobor (2) szoftver (1) szombathely (1) szórakozás (1) sztereotípia (4) szülés (3) tanulás (1) tehén (1) temető (2) tenerife (2) terrorizmus (1) test (3) tévé (9) them (1) the beatles (1) the who (1) történelem (22) törvény (2) tudás (1) tudomány (7) turizmus (34) ünnep (28) űrkutatás (2) valcer (1) van gogh (1) vapiano (1) város (41) varsó (1) vécé (4) velence (4) víz (1) wahorn (1) wellness (1) wikigender (1) wikipedia (1) zaklatás (3) zene (31) zöld (14) zsidó (3) Címkefelhő

Koltai Robi a sertéshús(kampány) arca

2007.10.14. 11:42 Statler

Egyél sertéshúst, mert az... finom. Mi van???
Már szeptemberben lehetett olvasni róla, hogy az Agrártárca a vöröshúst (értsd: marha- és sertésúst) népszerűsítő kampányba kezd ősszel. És hogy miért? Mert a fránya magyarok kezdtek kevesebb vöröshúst fogyasztani az elmúlt években - ahogy az amúgy nemzetközi tendencia. Már a kampány bejelentésekor lehetett sejteni, hogy nyilvánvalóan nem az a cél, hogy a magyar lakosság egészségesebb legyen, hisz akkor inkább a vöröshús-fogyasztás egészségügyi kockázataira hívnák fel a figyelmet (hehe, miközben hazánkban is rákérdeznek a rákkockázat-kalkulátorok a vöröshús-fogyasztásra - tehát az egészségügy számára egyértelmű az összefüggés, csak az agrártárca nem tud róla?), vagy "Napi három sárgarépa és elfütyüli a Pacsirtát!" szlogennel zöldségfogyasztást serkentő kampány indulna. Különben a minisztérium jelszava - a honlapjuk szerint - "Megművelt föld, fejlődő vidék, egészséges élelmiszer - otthonos Magyarország"...
A tárca egész egyszerűen így kedvez az ezek szerint sikeresen lobbizó marha- és sertéstenyésztőknek, ahelyett, hogy kezdenének valamit azzal a ténnyel, hogy - nem véletlenül - csökken a fogyasztás. Az nem érdekli őket, hogy tudományosan kimutatták az összefüggést a vöröshús-fogyasztás és a mell- illetve vastagbélrák kialakulása között.
Na most megjelent a kampány - Koltai Robi a sertés(húskampány) arca. :) Nemtom, kit fog Illetékes elvtárs meggyőzni... Mondjuk ő legalább őszintén elmondta, azért vállalta a felkérést, mert most jön ki az új filmje, és a két megjelenés egymás népszerűségét erősítheti. És ha a parizerevésre buzdítják a népet, az még hasznos is lehet - tekintve az átlagos parizer vagy virsli sertéshús-szója-víz-tartalom arányát...
A legjobb viszont az, ahogy egy lelkes, blogolni sem rest sertéstenyésztő figyelmezteti társait, legyenek résen, mert az a csúnya sajtó (az általam is idézett) egyetlen cikkével lerombolhatja a kampány hatását. :D

Szólj hozzá!

Címkék: reklám étel ital

A bejegyzés trackback címe:

http://statlerandwaldorf.blog.hu/api/trackback/id/tr28195737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.